Äntligen

nu har jag äntligen fått min kjol Jippi...
sisst ja var i stan hittade jag en jätte söt röd kjol faktikst lite sjömansinspererad som jag bara skulle ha, men så gick naturligtvis dragkjedjan sönder och jag fick inte tillräkligt med rabatt för att det skulle vara värt att köpa den så det var inte så myket att göra men jag har grämt mig ända sedan dess...
Men så idag fanns den i min storlek hel och ren och dessutom på REA, gud så glad jag blev :)
tror man på ödet så var det kanske därför det blev på detta visset jag e i alla fall nöjd :)

så nu får vi se om det blir den röda kjolen lr en blommig klänning som jag införskaffade för ett tagsedan när jag i kväll skall entra Kungälvs krogar för första gången sedan jag fyllde 18 det kan ju minnst sagt bli spännande

åter står väl och se imorgon hur jag mår men jag skall nog överleva :P kanske till och med blir riktigt trevligt vem vet, jag skall i alla fall försöka vara öppen så jag inte sabbar det innan jag äns kommit dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0