Ombytta roller och en i mängden

som tack för hjälpen för det en vänn gjorde för mig förra helgen gjorde jag detsammaf ör henne denna, vi behöver ju inte gå in på några mer specifika detaljer mer än att konstatera att trots att det inte e en rolig sak i sig e det ändå ganska så komiskt och jag tror vi båda kan skratta åt det nu i efterhand :)

annars har min helg varit ganska så lugn fast trots att jag nästan inte hade något planerat iförväg blev den fylld ändå och som vanligt finns det inte tid till allt tyvärr..

fast har lite dåligt samvete för en liten detalj, sorry Linda :P vi har nu gjort något som många andra med har gjort nämligen blivit fotade, linda skulle igentligen inte alls varit med från början utan blev lite med tvingad av mig i sissta stund och vipps hamnade även hon på foto :P och igentligen var det inte mitt fel heller utan min vänn Cicci som pracka på mig detta från början men men det var ju faktiskt roligt ändå så...
Krya på dig min vänn!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0