Bättre sent än aldrig


Det satt långt inne men tillslut kom den,det har varit på gång länge men aldrig riktigt blivit av.
en av anledningarna är väl just detta, det första inlägget.
men nu har jag ju en början i alla fall så det är väl bara till att fortsätta.

min helg har gett mig extra insperation den har verkligen varit super, den blir på något sätt så mycket längre och bättre om man börjar med utgång på fredagen. sedan har den bara flytit på, såg till och med på melodifestivalen i lördags även om jag inte kan säga att jag var särskillt imponerad så var sälskapet av mycket bra klass. 
slutet på kvällen fick ett minst sakt intressant slut som minst sakt väckte många gammla minnen och detta tack vare min bror,

jag är en mycket snäll syster som förväntar mig en gentjänst tillbaka :P 

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Wow, Emma har börjat blogga ;)

2008-02-11 @ 18:33:48
URL: http://laii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0