busy week


Jippi jag har jobb hela denna veckan... ja ivanliga fall hade man väl varit glad över att slippa jobba så mycket men nä nu börjar jag bli trött på att bara gå hemma och mitt bankkonto bara roppar efter pengar så det passar perfect, har nog bara jobbat en hel veckan ända sedan jag kom hem så nu var det verkligen på tiden.

så nu länmar jag små kidsen för denna gången och återgår till min potatis ute på landet :P
Anders ringde i dag och undra om jag inte kunnde jobba i morgon också för han hade annat för sig och självklart så ställer jag ju upp :)

image17
detta alltså var jag har att erbjuda


skönt att veta i förväg att man skall jobba så imorgon kanske jag får lite mer än 20 min att göra mig i ordning på om jag orkar palla mig upp ur sängen i tid förstårs, brukar ju vara expert på att stänga av klockan och somna om men får kanske ställa ett extra alarm i morgon för säkerhets skull  

Kommentarer
Postat av: sandra

potatooo girl :)

2008-02-20 @ 23:37:18
URL: http://sunniie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0