Detta måste vi göra om

slapp söndag i dag, men det e jag värd lyckad helg men tyvärr rejält förskylld och möjligen även feber i dag vilket resulterade i två filmer, båda av dans tema faktiskt, Girls just want to have fun och Dirty dancing 2, men måste säga att alla dans filmer tyvärr är väldigt lika .

men så till gårdagen som var mycket lyckad utflyckt till stenugsund och stenungsbaden men med några missöden, det missades bussar, det glömdes till och med att ta bussen, det åktes taxi tur och retur utan avstigning, det snubblades i trappor och slutligen började även huset ´falla sönder trotts att vi innan hollt oss så lugna på just denna plats...

men trots alla missöden så måste jag säga att vi hade förbannat skoj och jag tror att tjejorna holler med mig lr?
vi han ju faktiskt med en hel del på bara en kväll, vi år, kollade melodifestivalen och blev skadeglada när Carola inte gick vidare direkt till globen, vi spelade ring of fire och för en gång skull blev inte carro boxhead utan det stod jag och Pia för, vi spelade twister som bjöd på många goa skratt speciellt från publiken :P
det blev ju även utgång, dår det blev ett febrilt hoppande till No Tjafs och jag lyckades fånga desas t-shirt som jag nu snart skall sova stolt i, jag fick visst en kille utslängd opps men såg senare att han hittat sin väg in igen så då kännde jag min lite mindre illa till mods, jag och linda buggade till och med och sedan hände det även en massa massa mer saker....


Kommentarer
Postat av: Pia.

Haha, Ja vi måste göra om detta igen! riktigt bra helg ;D Nu har ja lagt till dig som mina kontakter ;)

2008-02-18 @ 13:40:48
URL: http://pijah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0