Trött fredag

Stressig dag i dag, chefen var bortrest och jag var ensam med all potatis :P ....  det hade ivanliga fall inte varit något problem, jag brukar jobba ensam och sköta allt men eftersom det varit sportlov var det extra många oder att plocka så det blev lite stressigt på slutet, och eftersom alla där är så snälla mot kom dom och hjälpte mig när dom märkte att det lös efter stängning sötizar, typiskt att andres skulle åka till Karlstad just idag men men det löste sig ju fint,  

slapp kväll i dag orkar inte ta tag i nogot, såg för första gången denna sesongen ett helt let´s dance avsnitt även om jag kanske inte kan säga att jag var så insatt, Johanna var här måste säga att det har blivit en riktig Johanna vecka det var länge sedan sisst så mycket trevligt..

och slut skall det inte vara här för i helgen skall vi utforska nya marker, kanske inte så avlägsna men några km norrut i alla fall :P
vi satasar på en mycket lyckad kväll i morgon i stället

ses där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0