Vi fortsätter i minnenas tecken

Veckan börjar även denna i minnenas tecken. igår kl 11 på kvällen i sissta minuten som vanligt bestämer jag och Johanna att ha en sleepover som i gammla goda tider :)
och eftersom det är sportlov denna veckan, även om det igentligen inte påverkar mig blev det en uteritt med hästarna på morgonkvisten, den slutade lr vi kanske skall säga började inte riktigt som planerat, jag tror det räcker att vi säger att johannas polle kan bli lite vild ibland :P

dagen fortsatte med att jag äntligen fick bota mitt shopping sug lite i alla fall, trots att jag igentligen inte hade råd men det var ändå så värt det, det blev faktiskt några väl nödvändiga saker och så en underbar klänning som dock kanske inte kommer användas så mycket lr inom snarast men det sa bara köp mig plus att den var ju på rea och jag sparade mer än hälften vad den igentligen hade kostat, ett kap alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0