Vi går mot ljusare tider



idag har jag konstaterat följade saker

- att morots skal och rester som legat ett tag luktar skit äckligt och är riktigt grisigt att ta bort. dessutom går inte lukten bort från mina händer och jag blir galen

image20

- att solnedgångar kan vara fina trots att man inte är vid havet och trots att det regnar lite

- och att mina misstankar om chefen var sanna :P vet inte riktigt om han medvetet döljt det lr om det bara blivi så

- de var fortfarande ljust när jag körde från jobbet strax efter sex oj så underbart det börjar bli vår :)


idag har även potatis flickan fått packa poatisen hon säljer jag säger bara OjOj oj, jag gör framsteg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0