Bara lite lätt irriterad

VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ ALLA SOM ÄR UTE OCH KÖR PÅ MARSTRANDSVÄGEN ? ?

ivanliga fall brukar det klagas på att alla kör som galningar men jag tänker faktiskt göra det motsatta

har kört ut mot marstrand fyra gånger nu på kort tid, och alla gånger har jag fastnat bakom en massa bilar som kör under hastighetsgränsen ? va e det för fel på folk, står det 70 menas det 70 och inte 50 trots att det e fart kameror, när skall folk lära sig att köra jämt och sluta bromsa upp alla andra

dags att ge sig ut på vägen igen, skall försöka att inte preja någon jag lovar


boven i dramat ibland måste jag faktiskt säga att dom har lite motsatt effekt



,

Kommentarer
Postat av: Sandraa

haha Emma du är en BILTJUV ;) jag gillar våra turer in Florida

2008-07-29 @ 18:54:13
URL: http://sunniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0