Varför tar man alltid med sig förmycket packning?

I helgen var det Varberg som fick sig ett besök av mig och många många fler kan jag lova...

Bilträff var det och jag hade blivit chaffis..
 
Men trotts de har det varit mycket skoj och jag förvånas fortfarande över hur trevlig min bror e mot mig när han e full :P

men nu till frågan varför man alltid tar med sig förmycket packning? för trots att jag reduserat packningen sedan smögen på midsommar så hade jag såklart alldeles för mycket saker med mig denna gången också, och trots att vi skulle ha tältat båda gångerna så har då inte jag sovit i ett tält på hela sommaren :P nej eftersom vi inte lyckades sätta upp det ena av tälten trotts hjälp från många frivilliga så spenderades de få timmarna av sömn i framsätet på bilen i stället :P  
men tror faktiskt det var väl så bra som tält så jag klagar inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0