Då var det Påsk då

Skärtorsdag i går och det skulle vara släktkalas här för brorsan, men jag sket i det och stack på hocky istället...
Igen alltså men blir man med bjuden tackar man ju inte inte nej såklart, å hjälp vilken spännande match, jobbigt i vissa stunder, men dom gjorde en grym upphämtning och vann såklart med 5-4, nu står det ju 3-3 i matcher och sissta och avgörande går i Karlstad på Påskafton, imorgon alltså det e bara till att hålla tummarna och hoppas på det bästa.

sedan kan man minst sakt säga att jag blev förvånad när jag hoppade in i bilen och det visade sig att jag  faktiskt träffat chaffören innan... världen e allt bra liten..

Idag skall det bli 50års kalas för pappa, planerat sådär en dag i förväg alltid ute i lika god tid men men det e väl så det funkar där uppe, fast lika bra det kanske, inte lika stora förväntningar då, inte äns någon pressent har jag och brorsan fixat så vi får väl ta en whiskey flaska från källan :P han fyller faktiskt inte förs än på måndag så tro inte att jag redan hunnit fixa det...

får se om jag lyckas övertyga brorsan att vi skall ta Impalan upp, ganska kul och se deras miner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0