det e inget annat än söndag kväll ju

så var ännu en helg över, ja tycker inte det e annat än söndags kvällar men men...

i helgen har det åkts tåg långväga, jag har ett litet dilemma jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag tycker e bäst, fönster plats lr sitta närmast gången båda har sina för och nackdelar,

- fönster plats e helt klart bekvamast, man har något att luta sig emot om man tex vill sova, man ser även mycket bättre ut om det e ljust då förstårs, och man har en krok att hänga jackan på.

-sitter man däremot närmast gången har man mer frihet, man e inte instängd och behöver inte störa någon brevid om man vill gå till bistron lr behöver gå på toa, det kan var väldigt problematiskt om den brevid sover lr så 

det e nästan så att gång platsen vinner fast jag e ändå inte riktigt säker, fast det spelar ju igentligen inte så stor roll vad jag tycker för jag kan ju inte välja vad jag får när jag bokar billjätten så igentligen e det kanske inget dilemma men men ändå

image21



har härmed även konstaterat med lindas hjälp att skolor och dagis e stängt imorgon och tisdag vilket betyder att det inte finns någon chans för mig att få jobb, lite dåligt men väldigt skönt så vi kör hårt på onsdag istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0