en buket rosa tulpaner


Trevlig kväll igår!                                                   
Tack gumman!!

Med vindruvor, pysalis, sprite, vin och tulpaner i handen entrade jag ciccis lägenhet runt 8 tiden

image22


kvällen ledde mot rockbaren där en och annan lite udda händelser i alla fall gjorde min kväll även om den andra halvan mer kanske såg det som pinsamt men komiskt det var det minst sagt, kvällen rundades av ganska tidigt då våran chaffis inte var på det bästa humör men det var ganska lagom för oss ändå tror ja.. 

idag väntar nya bravader, kusinen min fyller 40år och stor kalas med 100 bjudna står på schemat... 
sedan får vi se om kvällen än en gång leder mot staden lr om jag och brorsan får lulla hem ensam,

mera updateringar imorgon



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0