Grattis !!

trotts att jag har jobbat både lördag söndag har jag hunnit med en del roliga saker ändå... höjdpunkten var helt klart att jag blev bjuden på hockey igen fast denna gången av min chef så igår kväll skippade vi melodifestivalen och åkte ner mot frölundaborg... jag var chaffis för kvällen så dom andra satt och drack Öl och jäger i min bil hehe mysigt... matchen var hur bra som hällst lite väl nervös i förstahalvlek bara, tre utvisningar samtidigt för frölunda var lite väl saftigt och kanske inte så rättvist heller men dom klarade det galant och lyckades faktiskt tilloch med leda med 1-0 efter första perioden... sedaan rullade det bara på och dom var helt klart grymast och vann med 4-0 inte ett ända mål lyckades förjestad göra mycket tack vare frölundas målvakt Ari
vi han till och med en fika på brandstationen eftersom henrik igentligen jobbade fast han åkte med och dessutom drack öl, bra jobbat där :)  jag hoppas bara inte att dom hade några utryckningar på kvällen/natten :P

Idag Fyller mamma och Brorsan År stort Grattis till dom!!
det firades med mat på kinan Bamboo i gbg mm mumms

nu sitter jag å slappar i soffan och tror jag somnar snart sneglar lite på reprisen av melodifestivalen också får väl ta igen för missat igår även fast ja inte bryr mig så mycket vet ju ändå vem som vann så men men det kanske håller mig vaken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0