Kunde inte snön kommit lite tidigare?

Då var påsk helgen snart slut, och trots att det finns en sak som jag hade hoppats slutat anorlunda jag tror ni kan gissa vad så har helgen varit toppen och fylld med upptåg som vanligt...
det började med att jag å brorsan i fredags kväll brummade upp till pappa i Impalan, man kan minst sakt säga att dom vart förvånade och det verkade faktiskt tilloch med som pappa var stolt roligt att se.

image39
brorsans impala


lördag alltså självaste påskafton tog jag och mammsen en sväng till backaplan och självklart kunde jag inte hålla mig utan det blev ett inköp, fast bara ett så jag e faktiskt ganska stålt ändå, 
på kvällen vankades det paty med flickorna, det började med liten påskbuffe hos carro och sedan rullade det bara på, bussen hem och sedan  skjuts av brorsan sissta biten, trots att han har snott min ride e det grymt praktiskt att han har fått körkort...


anna och pia med milkshaken ;P, jag och sedan lina som inte verkar vilja vara med, och alltid lika glada carro :)


efter två timmars sömn ringde klockan och det var dax att palla sig upp igen och det bar av mot Elmia med Cicci och gänget, jag tog med mig kudden och intog baksätet fast tyvärr ingen mer sömn ändå inte på uppvägen i alla fall, mässan var trevlig men somliga hade lite mer brottom än vi så det tog inte allt för lång tid innan vi var därifrån igen men trevlig söndagsutflyckt  ändå...
väl hemma var jag helt utslagen men ingen riktig tid att sova, middag hos Håkan och sedan kom Cicci över en sväng,
efter det var det i alla fall tängt att jag skulle sova men fastnade visst framför datorn och andra avenyn, men vid halvtolv ungifär skulle jag precis ställa ifrån mig datorn när brorsan ringde och undra om jag inte kunnde vara chafför och köra Foppas Impala, köra amerikanare klart man inte kan tacka nej till så det var bara att ta på sig igen och sätta sig i bilen, märkte dock att det snöa när jag kom ut så började bli lite smått orolig eftersom det såklart inte va några vinterdäck på, men det gick fint och bilen kom hel tillbaka runt 4, jag lyckades till och med veja för salt bilen två gånger duktigt



Kommentarer
Postat av: potatispojken

Jag vill läsa mer om potäter!
Skandal!

2008-03-24 @ 19:33:37
Postat av: Pia

Mycket duktigt att veja för saltisbilen Emma :D
Jag är impad! :D

2008-03-25 @ 02:01:09
URL: http://pijah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0