Överaskning

oj oj vilken helg, ännu en lyckad kväll och helgen var fullbodad,

igår var det ju som sakt 40 års kalas för min kusin, men det visade sig visst vara mer än så, mitt upp i allt gifter dom sig också utan att någon visste något mer än deras dotter och vittnena, alltså tre pers av 80 det e ganska så starkt att lyckas hålla tyst om.
även fast det alltid e lite jobbigt ibörjan när man inte äns känner hälften av folket som kommer så blev kvällen kvällen väldigt lyckad, live band var det också riktigt duktiga killar, så nu kan jag skriva upp på min lista att jag dansat med min mamma och kusin, försökt bugga med min bror fast utan större framgång kanske men, dansat nån sorts pardans med min mosters man, och dansat med brorsan till corrina corrina och blev trampad på fötterna stup i kvarten, när detta var avklarat var det dagsför mig att ta mig vidare, skulle möta upp brudarna i stan, så det var bara till att springa till bussen i ösregn, lyckades även tappa min halsduk i farten och såg ut som en drängt katt när jag entrade bussen men men vad gör man inte....


1,2. brud paret, 3. håkan mamma och brorsan 4. rund dans 5. mamma och mosters man ingmar 6. brorsan och mamma igen

bytte buss på nisse och mötte upp ett par glada tjejer som tog mig till Sticky, igentligen inte ett av mina favo ställen men måste ändå säga att det slutade över förväntan det berode kanske också delvis på en extra glad Anna som fick mig att skratta gått många gånger.
trotts detta avrundades kvällen och jag tog den tidigare bussen hem så att jag kunnde komma ända hem och slippa gå 4 km i regnet ett bra beslut  måste jag säga :)
fast det måste tilläggas att busschafören va en riktig sur gubbe, nästan surare än vanligt, lite typiskt att han körde den tidida bussen för då körde antagligen min kompis den sena och jag hade ändå kunnat få skjuts ända hem men men


1. anna och carro 2. Lina och Pia


Kommentarer
Postat av: Pia.

Lina och Pia är inne i ett djupt samtal ;D

2008-03-11 @ 17:48:09
URL: http://pijah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0