Potatisblogg


haha jag har fått förslag om att jag borde döpa om min blogg till potatisbloggen istället, det skulle tydligen vara intresantare att läsa om än mina shopping begär...

så vi kan ju fortsätta på det temat och jag kan berätta att jag i dag hade strömmavbrott i affären, och utan elverk blev det både mörkt och tyst, men det löste sig fint ändå, en av kunderna var utrustad med en ficklampa och med hjälp av två miniräknare den gamla vågen ute på lagret som inte går på ström och Anders arbetsskada som göra att han kan alla kilo priser i huvudet gick det ju faktiskt ganska bra... typiskt bara att det inte var några småhandlande kunnder utan dom som skulle ha varor över 500kr som kom men grymma som vi e löste vi ju det galant...  

nu e det bara en arbetsdag kvar av tre :P sedan e det helg jippi

Kommentarer
Postat av: potatispojken

jag tycker verkligen att den ska heta potatisbloggen!
Potatis e ju jättegott!
(shopping är tråkigt)

2008-03-06 @ 21:23:16
Postat av: Emma

jaa visst e potatis gott men, jag tycker du skall smacka på den jag säljer innan du uttalar dig igen :P då du

2008-03-06 @ 21:26:02
Postat av: potatispojken

potatispojek gillar all slags potatis, möglig som färsk. Potatis är inte en maträtt, det är en livsstil!
(STORT OBS!!! Jag vill verkligen inte "smacka på den")=Du verkar ju vara ett potatispervo!

2008-03-06 @ 21:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0