Slut

Helt otippat var det snö utanför mitt fönster i tisdags... varför kom den nu? men barnen på dagis tycktes ju ha roligt med den i alla fall...

själv e jag ganska så slut som människa för tillfället, 10 arbetsdagar i sträck och dessutom dubbla jobb mån och tis har satt sina spår, ligger redan i sängen klar för att sova trots att kl inte äns e nio än det säger väl allt

men det värsta e att jag blev av med bilen i dag, har ju åkt runt i brorsans nu ett tag men NEJ inte längre nä för i dag kom hans körkort på posten så då kom han till mitt jobb och tog tillbaka den inte snällt om ni frågar mig, tycker han kan låta mig köra volvon och ta Impalan själv istället men nej tydligen inte det blir väl för dyrt

GodNatt från en bil-lös krabat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0