Jag överlevde

Jag har en lite fråga, hur kommer det sig att bara för att man är uppe lika länge som alla som dricker fast man själv inte dricker en droppe trots allt känner sig bakfull dagen efter ??

orättvist måste jag säga nått kan man väl få för att man ställer upp och e chaffis, fast så farligt var det faktiskt inte jag hade faktiskt skoj och dom i bilen var så snälla mot mig så, dessutom satt det faktiskt ett kännt ansikte i bilen en gammal kompis från mellanstadiet, roligt återsende :)

det ända negativa e att jag börjar få träningsverk i armarna :P haha bilen hade ingen servo styrning och efter att ha kört i ungifär 15 timmar började det kännas kan jag lova :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0