Jobb x 4

för en gång skull känns det faktiskt skönt att helgen e över och det idag var dags för jobb igen... mina måndagar brukar ju vara en mjukstart med bara 3 timmars jobb ungifär men det händer ju lite då och då att dagis ringer också så helt plötsligt e det mer än 8 timmar, men har man tre jobb så blir det ju så ibland :P

men idag var det inte dagis som ringde utan Grönsaks Christer så nu skall ja tydligen jobba ikväll också, jag klagar iof inte men det känns ju inte riktigt normalt att ha 4 olika jobb men det finns faktiskt en charm med det också, man hinner inte riktigt bli trött på det ena förs det e dags att gå till nästa...

inte nog med detta jag blev även erbjuden ett till jobb idag när jag var på backaplan en snabbis, men kännde att fältförsäljare inte riktigt var mn grej och det räcker faktiskt med dom jobben jag redan har..

men så typiskt att nu när man redan har jobb kommer dom till en men när man behöver dom nä då lyser dom med sin frånvaro

nä nu har jag inte tid att sitta här dags att ge sig iväg och jobba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0