Tomt

Ja tomt e precis hur det känns just nu men det sägs ju att det skall gå över en dag så det e väl bara till att ha tålamod och vänta antar jag även om det just nu känns ganska hopplöst och som att tiden bara sniglar sig fram.

dessutom e jag faktiskt inte ensam heller, samtidigt som man inte önskar någon annan ont så känns det så mycket bättre att vara två om saken, Tack för att du står ut med allt mitt gnel och tjat !

men det finns ju såklart ändå ljus dessa dagar, tjererna hade bestämt sig föra att ha en lugn kväll utan alkohål och därför blev det bio på Bergakungen mycket trevligt och mysigt

nä nu e det väl kanske dags att ta tag i dagen och byta ut pyjamasen mot riktiga kläder så ha en bra dag mina vänner !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0